21.02.2013 г.

Моята първа публикация / My first post :)

  Здравейте аз съм Невена и това е моят блог, от известно  време  съм голяма почитателка на блоговете и накрая реших да се пробвам  и аз да си направя мой собствен блог.Тази публикация може да стане досадно дълга и за някои скучна,но смятам за нормално първата ми публикация да даде малко повече светлина относно моят блог.Самата аз следя в Bloglovin много блогове,също и в Youtube -български и чуждестранни и научих толкова много неща от тези момичета.Моят брат има страница във Facebook за хълма Царевец ,която е доста популярна и активна и така се престраших и аз.
   

Доста време се чудех дали да го направя и не се престрашавах,определено грима не е моята сила -да ползвам гримове,но чак да давам съвети и видео уроци не :), бих споделила мнение  и личен опит за даден продукт,но това е всичко.Относно готвенето мога да готвя и с удовостие бих споделила мой личен опит и мои любими рецепти и се надявам дави допаднат.Интересувам се от мода и някой ден може би ще се престраша да кача моя снимка в публикация от типа Outfit of the Day :).
  Ще пиша и се надявам да  е интересно  за доста хора за нещата,които ме интересуват и съм изпробвала относно ежедневни неща -работа,пазаруване,лични финансни,дрехи,и всякакви такива неща.

По-лесно е да критикуваш и рушиш,отколкото да създадеш нещо или да направиш добро!

 

  Hi I'm Nevena and this is my blog for some time I'm a big fan of blogs and finally decided to try it and I to do my own blog .This publication can be annoying,long and boring, but I think  my first post is normal to give a little more light on my blog . I personally  follow in Bloglovin many blogs also in Youtube -Bulgarian and foreign and learned so much from these girls . My brother has a Facebook page for Tsarevets Hill, which is quite popular and active and so I decided.
   A lot of time wondering because   makeup is not my strength, I use makeup, but I can't  give you tips and video tutorials  :)  I  can share my opinion and personal experience about some products that I personally know , but that's all . Regarding cooking I can cook and with big pleasure I will shared with you my personal experience and my favorite recipes and I hope you like it .I'm interested from fashion and someday might dare to upload my photo in the post such as  Outfit of the Day :) .
I will  write and I hope it is interesting for a lot of people about the things that interest me and I'm tried  in my everyday life - work, shopping, personal finance, clothing, and all such things.
It is easier to criticize and ruins than to create something or to do good!

4 коментара:

  1. Thank you so much for the follow.
    Follow you back on bloglovin.
    Lovely greets from germany

    ОтговорИзтриване
  2. Hi, I've nominated you for a lovely award, you can read the details in my blog. Sorry if you've already been nominated!:) http://misslmakeup.blogspot.co.uk/2014/04/very-inspiring-blogger-award.html

    ОтговорИзтриване