23.02.2013 г.

Допълнителни доходи

Здравейте приятели,продължавам със серията постове  със съвети.В няколко предишни публикации- Приходи и разходи и  Пазаруване по списък   ви казах за малки промени в начина ми на харчене на пари  и пазаруване по магазините,които се оказаха ключови  :) Тук ще ви дам някои идеи за допълнителни доходи.
                     - Представител на Avon или Oriflame - едва ли ще станете милионери,но със сигурност  при желание и усилия от ваша страна ще реализирате доходи  допълнително към основните ви.
                     - Застрахователен агент-според мен не е за всеки (в смисъл трябва да си доста напорист  и комуникативен ,поне според мен),но е вариант и не е излишно да се спомене.
                     -Таен клиент-професия която вече и в България набира популярност.
                    - Интернет проучвания -тук вече ще споделя лични впечатления и мнения :)
ask GfK - това е първият сайт в който се регистрирах имам 83 точки,нужни са ми 100 и мога да получа техният еквивалент когато ги направя - 30лв. В действителност сумата е нищожна,но и времето и усилията от моя страна са също такива.Все пак не очаквам да се издържам от това или пък да забогатея ,а просто да получа някаква сума след време.

JTN Panel- тук от съвсен скоро правила съм само 2 или проучвания и имам 11 точки и тук като в предишният като стигнеш 100 получаваш паричният еквивалент в случаят 50лв.

Online Solutions BG Panel - и тук съм отскоро едно проучване което не ми отне повече 2-3 минути имам 11 точки,когато станат 100 мога да получа техният паричен еквивалент 60лв.

Daedalusonline -  и тук съм отскоро,имам 175 точки необходими са 1000 и получаваш техният еквивалент не съм сугурна какъв е  :(.Те не са активни в смисъл не получавам анкети от тях и смятам ,че е чиста загуба на време да се регистрира човек .

Знам ,че има хиляди сайтове,но това са сайтовете които след проучване на мненията в интернет и на други потребители ми изглеждат добри :) (ако може да се каже така)
                       -Ebay,OLX,Prodavalnik-ако имате нещо за търгуване тук е мястото,може това да се окаже и значителен източник на доходи.
                      -Създаване и съответно развиване на собствен блог/сайт-аз все още не съм от тези които печелят (надявам се да стана от печелещите накой ден) ,но ако положите усилия да предложите интерсно съдържание (все пак някой трябва да види това  което правите)Съвсем скоро ще напиша един пост за усилията които полагам моят блог да стане популярен- с цел по-голяма посещаемост :)

Знам,че със сигурност има още варианти,но са това идеи които според мен не отнемат чак толкова от личното време могат да осигурят не лош допълнителен доход.

По-лесно е да критикуваш и рушиш,отколкото да създадеш нещо или да направиш добро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар