25.02.2013 г.

Козметика за лице Iwostin

Здравейте приятели,тази публикация ще е на тема козметика,ако трябва да съм точна нещо от типа на Regret Buying/Съжалявам че го купих.


Името на продукта е Iwostin Purritin гел за измиванеапълно случайна покупка,никога не бях чувала за тази марка.Търсех съвсем друг продукт,който бях ползвала и който ми харесваше на фирма Nivea от който бях изключително доволна ,но за съжаление изчезна от пазара.Докато търсех подходящ продукт,в магазина ми предложиха Iwostin ,понеже не знаех нищо за тази марка попитах в магазина и собственичката (така се случи,че тя беше там и лично ме обслужи и може би затова и си го взех) ме увери,че продукта по-нищо не се отличава и че даже е по-добър от Vishy.               
Самият продукт се рекламира,като дермокозметика с много полезни съставки особенно за чувствителна и проблемна кожа,каквато е моятадна съставките е Термална вода от Ивонич-Здруй .
Като цена според мен не е много евтин-струваше ми около 15лв,вярно използвах го около 6 месеца,но това е единственото хубаво нещо,поне за мен.Самият продукт е гел както  се разбира от името му-прозрачна,гъста (определено не  изтича случайно от флакона) консистенция,мирише приятно,не мога да определя аромата,но не е натрапчива миризма или пък на лекарства.Почиства лицето,но не маха  черни точки,пъпки в смисъл на акне (въпреки,че съм минала пубертета определено на моменти имам).След употреба остава приятно усещане по лицето,но определено поне при мен имаше нужда от допълнително почистване.                                          


След като го използвах 6 месеца определено мога да кажа,това е продукт който съжалявам,че купих. Въпреки,че в магазина ме уверяваха,че ще повторя покупката,аз няма да го направя.Това е продукт от който останах разочарована  :(




За тази публикация не съм получавала финансова компенсация и мнението ми е базирано на личните ми впечатления.

По-лесно е да критикуваш и рушиш,отколкото да създадеш нещо или да направиш добро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар