23.02.2013 г.

My Favorites-Bulgarian songs and singers

Здравейте приятели.Днешният ми пост ще е на тема любими български певци и песни.Няма да пиша много,а просто ще покажа моите любими парчета от български изпълнители,дано и на вас са ви любими :)

Владимир Ампов Графа е един от фаворитите ми  и последната му песен -Causa Perduta




Друг любим певец е Орлин Павлов с цели две песни(в момента) -Секунда и За нея



Ангел и Моисей -Повече

Дивна-Готов ли си за мен

Криско-Не дължа нищо
Михаела Филева feat. Venzy-Опасно близки

Billy Hlapeto  & Lexus feat. Dim4ou -Башмайсторка

Били Хлапето feat. Михаела Филева-Опасно близки

100 Kila feat. Лора Караджова-Цяла нощ

100 Kila feat. DJ DIAMONDZ-Аз съм 6

 Ники Манолов ft. Deep Zone Project - Потъвам В Теб

Deep Zone Project - Made For Loving You/ Създадени един за друг(песента е с две версии на български и на английски)



Това са любимите ми парчета от български изпълнители към днешна дата (има и други ,но тези са най-добрите за мен)

:) 

По-лесно е да критикуваш и рушиш,отколкото да създадеш нещо или да направиш добро!


Няма коментари:

Публикуване на коментар