12.03.2013 г.

Моите хобита

Здравейте!Днес прочетох пост в един от любимите си блогове за хобитата- a Beautiful Mess  и реших да споделя моите.


Сигурна съм,че много от вас през свободното си време се занимават с нещо което в даденият момент ги прави щастливи.През годините аз лично съм се занимавала с много и различни неща:гимнастика,танци,театър,пяла съм в хор,събирала съм салфетки и картонени чинийки, плетене,шиене, бродиране,кръжок за народни обичаи,четене,готвене,аеробика,когато имам желание и вдъхновение си правя мои бижута(малко са като брой,но са моята гордост),а сега моето хоби е този блог.Както казва авторката в своят пост хобитата идват и си отиват през годините,но обичам идеята да съм ангажирана в свободното си време с нещо приятно


Моите хобита,през годините очевидно доста са се променяли,но винаги са ме правили щастлива и удовлетворена в даденият момент.Ако все още нямате хоби намерете си нещо което да запълва свободното ви време и да ви прави щастливи и удовлетворени.Има толкова богат избор просто седнете и помислете,кое ще ви направи щастливи и кое ще ви помогне да релаксирате:)


По-лесно е да критикуваш и рушиш,отколкото да създадеш нещо или да направиш добро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар