25.03.2013 г.

Отново спечелих

Здравейте приятели,днес ви досаждам с цели два поста,но не мога да се сдържа да не се похваля.
Вчера разбрах,че вече имам  и първата си последователка,благодарение на Hellocotton .Случайно разбрах за този сайт от друг блог MaquiLab и реших да си направя профил там  и само месец откакто имам моят блог и вече има човек ,който го следи официално :D
Преди  около час ми позвъниха от куриерска фирма  Star Post и ми казаха  че съм спечелила от Санома Блясък България-сп.Блясък,сп.Журнал за жената и др.
Спечелих две купи за мюсли,миналата година.В една от първите ми публикации има снимки,днес спечелих нещо малко,но чувството когато разбереш,че печелиш,дори и нещо малко е неповторимо.
Днешната ми награда е силиконова форма за бонбони от Ferrero.Наистина е нещо дребно,но все пак това е моят късмет и аз съм много щастлива.За съжаление не съм сигурна от коя игра на Санома Блаясък България съм спечелила,но важен е крайният резултат(едно е сигурно,не е кулинарната игра от сп.Журнал за жената,като предният път или поне така си мисля аз).
Ето и моята награда от Санома Блясък България :



Преди време открих случайно,сайта - Забавни игри, конкурси, томболи, анкети с реални награди - Всички Игри
Бързам да кажа,че не правя реклама на сайта,защото съм сигурна,че няма нужда,но само в този сайт проверявам за игри,харесала съм страницата им във facebook и затова съм сигурна,че от там съм разбрала за играта.Идеята в този сайт е че всички игри,томболи и други такива,които се организират са на едно място и всеки си избира в каква иска да участва.

Това е от мен за днес и помнете,радвайте се на малките неща в живота,те ни правят щастливи.Все пак веднъж се живее,бъдете позитивни и добри и вие ще получите същото,защото :

           Лошият човек е като въглена - ако не те опари,ще те очерни!


По-лесно е да критикуваш и рушиш,отколкото да създадеш нещо или да направиш добро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар