5.03.2013 г.

Няма да си купя :(

Здравейте приятели.Днес ще ви покажа аромат от Avon който леко ме разочарова.Поне на мен не ми допадна.
Става дума за Passion Dance-тоалетна вода-50ml.
Аромата е от цветно кипарисовата категория на компанията и е комбинация от лилия,нарцис и роза.Личното ми мнение че тук определено преобладава аромата на  роза,което не е лошо,но мен тя доста ме дразни и точно затова определено този аромат не ме грабна.Затова и го оставих на майка ми,която пък много си го харесва този аромат.Като трайност определено Little Black Dress и  Little Red Dress  са по-трайни според мен.


За тази публикация не съм получавала финансова компенсация и мнението ми е базирано на личните ми впечатления.

PS :Извинявам се за качеството на снимката,правена е с телефон. Това е моят парфюм или поне беше докато не го оставих на майка ми.Опаковката е наполовина празна.

По-лесно е да критикуваш и рушиш,отколкото да създадеш нещо или да направиш добро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар