11.03.2013 г.

Ikarov

Здравейт приятели.В този пост ще ви представя две от маслата на фирма Икаров. Компанията разполага с богат избор от масла,както може да видите от сайта им и определено са на достъпни цени.Лично аз съм ползвала бадемовото масло и стимуланта за коса  (повече информация за двете масла може прочете като отворите линкове към имената им)
Ползвам продуктите повече от година и мога да кажа,че съм много доволна.Ползвах ги за косата си,като бадемовото масло го използвах и за ръцете си,по-точно кожичките около ноктите ми.Стимуланта за коса,си го купих след едно несполучливо посещение при предишната ми фризьорка(но това е друга тема).Определено останах много доволна,сдобих се с една хубава и здрава коса без много усилия.

В момента използвам само бадемовото масло,като го втривам в краищата на косата си  около 15-20мин преди да си измия косата.Моята фризьорка ме посъветва да пробвам и след измиване,но с малко количество,без да го отмивам,но все забравям.Сега обмислям кое от другите масла да използвам,но не само за косата,а и за лицето ми.
Компанията има голям избор от натурална козметика,а както казах и цените са достъпни,така ,че само трябва да прегледам описанието на всяко масло в сайта им :)
За тази публикация не съм получавала финансова компенсация и мнението ми е базирано на личните ми впечатления.

По-лесно е да критикуваш и рушиш,отколкото да създадеш нещо или да направиш добро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар