4.03.2013 г.

My favorites-fragrances/Моите любими -парфюми

Здравейте приятели.В днешният пост ще ви представя два мои любими аромата на Avon.Без излишни подробности,да преминем по същество:

Парфюмите са от ориенталската категория на компанията и смея да твърдя,че са доста трайни и приятни.Little Black Dress и Little Red Dress
Парфюмите са 50ml.но имат и 30ml. версия поне първият със сигурност.
Little Black Dress има и версия като дезодорант (за другият просто ще излъжа,трябва да се види в брошура на компанията).

Little Black Dress е  цветен букет от редки аромати, комбинация от розов божур, таитянска гардения, индонезийски жасмин,млечно дърво,кашмирски мускус,японската слива и афродизиака иланг иланг.На снимката е 30ml версия на парфюма.
 
Little Red Dress е от същата ориенталска плодова категория на компанията  и според е едно попадение на компанията (поне за мен)
Парфюма е комбинация от малина,роза,сандалово дърво и е доста траен.Определям го като малко по-лек в сравнение със Little Black Dress.Имах известни притеснения,заради наличието на роза в състава на парфюма,но тя не се усеща,което е добре според мен.Лично аз предпочитам да го използвам пролетта и есеннта,а
Little Black Dress през зимните месеци (не че не използвам и другият през зимата,все пак имам и двата )На снимката е 50ml версия на парфюма.


За тази публикация не съм получавала финансова компенсация и мнението ми е базирано на личните ми впечатления.

PS :Извинявам се за качеството на снимките,правила съм ги с телефона си. Това са моите парфюми,които определено вече са празни :)


По-лесно е да критикуваш и рушиш,отколкото да създадеш нещо или да направиш добро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар