21.04.2013 г.

Avon-Planet Spa Дълбокопочистваща маска за лице с цвят от тайландски лотос

Здравейте приятели,малко се забавих с този пост,но все пак ето го.
През времето в което не публикувах нищо се сдобих с два прекрасни продукта на Avon от серията  Planet Spa.Става дума за две маски за лице с цвят от тайландски лотос и с глина расул.Днешният ми пост е за първата,а именно - Дълбокопочистваща маска за лице с цвят от тайландски лотос.

Ето какво пишат от Avon  за продукта в брошурата и в сайта си:

Дълбокопочистваща маска за лице с цвят от тайландски лотос

Маската е разработена с формула, която променя цвета си от виолетово в бяло в рамките на минути. Отстранява замърсяванията, излишните мазнини и открива нова и свежа кожа. Съдържа екстракт от цвят на лотос, който защитава и глези кожата.



Маската е страхотна има много приятен аромат и кожата изглежда видимо по-свежа след нея.Нанася се лесно и не отнема много време,само 5 минути.Кожата е много чиста и мека след нея,като бебешка.Друго което мога да кажа за маската е,че си я взех за 3,99лв.(през март имаше промоция,която случайно уцелих),а не на редовната цена в момента от 12,50лв,количеството е доста цели 75мл. и не е необходимо много,защото маската се нанася на тънък слой върху лицето.
На последно място,но не и по значение ми се струва добра идея да спомена,че моята кожа е комбинирана т.е. нормална към мазна и има доста продукти които не ми понасят. Вместо очакваният и обещаван положителен резултат се появавят грозни неща по  лицето ми,но с тези маски определено не е така.Макар да бях доста скептична и леко притеснена от спонтанната си покупка,трябва да призная,че съм очарована от маските.Очаквайте отзиви и за дугата маска с глина расул.

За тази публикация не съм получавала финансова компенсация и мнението ми е базирано на личните ми впечатления.

По-лесно е да критикуваш и рушиш,отколкото да създадеш нещо или да направиш добро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар