24.04.2013 г.

Пари от проучвания-първи реални приходи

Здравейте приятели в този пост ще споделя личният си опит относно допълните доходи.Една от първите ми публикации беше на тема Допълнителни доходи,тя  си има втора част разбира се.Няма да се повтарям,ако сте пропуснали да ги прочетете,просто кликнете върху линковете.Вече съм споделя с вас,че имам регистрация в няколко сайта за проучвания.По-надолу може да прочете моят опит.

снимка:Интернет

ask GFK се оказаха единствените,които изпращат изследвания. Минималните ми усилия вече имат своя резултат достигнах 100 точки и вече имам възможност да обменя своите точки за ваучери за пазаруване на стойност 30лв.(което и направих).В момента в който имах възможност да получа ваучери се възползвах.Попълних една стандартна бланка в сайта за секунди,за да знаят къде и на кого да пратят ваучерите-срокът е 20 дни.Днес(на другият ден след попълване на бланката) получих писмо от компанията,за да потвърдя или коригирам,ако се налага данните -беше отбелязано по какъв начин ще получа своите ваучери,които нетърпеливо очаквам.
Не ви пиша всичко това за да рекламирам компанията,а за да знаете,че те са коректни и определено не е загуба на време отговарянето на техните анкети.За да прецените сами ето малко факти:
В моята поща аз съм направила отделна папка за тези проучвания,така че мога да кажа кога съм регистрирана и колко изследвания съм получила.
Регистрация-краят на 2010г.,(ноември-декември)
Първото изследване-февруари 2011,
следват-две от март и така до сега.
Ето бройката на изледванията които са ми пратили по години:
2013г-7 изследвания,
2012г-8 изследвания,
2011г-11 изследвания
От това не може да се издържате(в смисъл нищо друго да не работите),но не отнема време-най -много 5 минути(поне при мен е така,няма и толкова даже)Когато изпращат проучвания,не винаги съм отговаряла на критериите и тогава получавам минимален брой точки-1,или когато си отворя пощата и видя съобщението вече са се събрали необходимият брой хора за проучването.
Личните ми впечатления са много добри има връзка с хората от сайта в случай на запитване или технически проблем.Уведомяват за различни нови опции в сайта си и си правят трудът да поздравят за празниците (не че е важно,но все пак е някакво отношение към участниците в изследванията)

PS:Очаквайте снимки на въпросните ваучери,не за да се хваля ,а един вид като доказателство,че не си пиша просто ей така разни неща.
Поради наближаващите продължителни почивни дни(заради празниците)-Първи май,Великден и Гергьовден,предполагам,че може и да се удължи периода на получаване.Все пак едва ли само с това се занимават,а и уведомяват,че има срок от 20 дни,но задължително ще ви ги покажа въпросните ваучери :)
Напоследък много често виждам реклама,дори и във facebook се появява,че някой изкарвали по 1200лв и повече от анкети,веднъж си направих труда да прочета за какво става дума и личното ми мнение,е че всичко е една пирамида.Не съм пробвала,но все пак съм реалистка,ако беше възможно никой нямаше да ходи на работа или пък да има безработни,а всички щяхме да изкарваме нормални доходи само от това.
Личният ми съвет е да не хващате на такива очевидни опашати лъжи за лесни доходи,само като си поръчате някакви материали(в случая ставаше дума за това).Случайно забелязах,че една от рекламите които вървят(от време на време) в моят блог е точно от тези :)
Бъдете реалисти и преценявайте нещата потърсете мнение на приятели,познати или потърсете в интернет мнения,лично аз така правя.
Със сигурност не съм забогатяла от това,но и нищо не съм вложила(в смисъл на пари) за този период,а само съм отделила най-много 1-1,30 часа за всички изследвания и ще продължа да  участвам :)

По-лесно е да критикуваш и рушиш,отколкото да създадеш нещо или да направиш добро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар