29.04.2013 г.

Да дръпнеш дявола за опашката

Здравейте приятели ,този пост ще е малко по-различен.В смисъл,че няма да е за конкретен продукт,за рецепта или нещо подобно.
Замислих се,за нещо тези дни,а именно как точно когато човек си мисли,че всичко върви перфектно се появява нещо или някой който да те приземи (така да се каже).
Всеки има моменти в живота когато му се случват само положителни неща-дали ще е нова по-добра работа,нова любов,здрави сте,печалба от лотарията или просто всичко около вас се нарежда перфектно и вие се чувствате невероятни късметлии.Точно тогава нещо или някой ви припомня колко гаден и жесток  може да е светът.Не си мислете,че нещо лошо ми се е случило,просто последните месеци настъпиха някои малки промени около мен и така се замислих затова.Напоследък тъкмо да си помисля,че всичко около мен е просто страхотно и задължително някой ми напомня,че нещата не са точно така.
 
снимка:Интернет

Една позната ми се похвали,буквално това е думата колко щастливи са със своят съпруг,беше толкова радостна,като ми споделяше своето щастие.Видяхме се след 2-3 дни и тя ми каза,че е имала голям скандал със съпруга си.Тогава аз и казах,че е "Дръпнала дявола за опашката" последният път когато се видяхме.Знаете ли какво каза тя:    "Не можах да се сдържа,всичко беше толкова хубаво,исках всички да го знаят".За щастие те се сдобриха доста бързо,но не това е мисълта ми.
С годините ,се научих да не споделям щастието си и хубавите моменти с всеки,защото се  страхувам,"Да не дръпна дявола за опашката".Колкото и странно и може би глупаво да звучи за някои от вас,имам чувството,че когато ми се случват хубави неща или просто всичко около мен се подрежда както съм го очаквала и планирала,съдбата или животът се намесва по някакъв начин и бързо ми показва обратната страна на медала.

По-лесно е да критикуваш и рушиш,отколкото да създадеш нещо или да направиш добро!

1 коментар: