1.05.2013 г.

Avon-Planet Spa Маска за лице с глина расул

Здравейте приятели,време е за козметичен пост.В предишната си публикация - Avon-Planet Spa Дълбокопочистваща маска за лице с цвят от тайландски лотос,ви споменах,че в началото на месец април се сдобих с две прекрасни маски от Avon от серията Planet Spa.Този пост е за втората маска -Маска за лице с глина расул


Ето какво пишат от Avon  за продукта в брошурата и в сайта си:
Глинена маска за лице с расул от турски термален извор
Дълбоко почиства, освежава и съживява кожата.
Подходяща за различни типове кожа.

Редовна цена в момента 6,90лв,както споменах аз си взех двете маски на по-ниски цени,всяка по 3,99лв.Тази също е 75мл и не е необходимо голямо количество.Консистенцията  е кафява и ми напомя шоколад,цветът се променя в бледо розово,има приятен аромат.Маската изсъхва бързо,гладка е и не ми опъва кожата.След употреба кожата е матирана,мека,свежа и почистена.

Лично аз обичам да използвам двете маски след като съм взела горещ душ,тогава според мен лицето ми е максимално почистено и порите "отворени".

За тази публикация не съм получавала финансова компенсация и мнението ми е базирано на личните ми впечатления.

По-лесно е да критикуваш и рушиш,отколкото да създадеш нещо или да направиш добро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар