2.05.2013 г.

Cien bodycare-shower cream with milk protein & aloe vera

Здравейте приятели,днес ще направя кратко представяне на продукт от Lidl -душ крем от серията Cien.
Серията включва,повече от два вида душ кремове,но засега съм пробвала само два продукта.Първият,който си купих въобще не ми хареса,но с вторият си промених мнението и ще изпробвам и другите видове.

Cien shower cream with milk protein & aloe vera for normal skin-това e първият продукт който си купих и той не ми допадна.
Причините  да не ми допадне лично на мен са:
-аромат-не мога го определя и сякаш няма такъв,поне аз не долавям такъв
-пяна-не прави(не че е е важно,но ми прави впечатление)
-количество-необходимо е доста от продукта,защото постоянно имам чувството,че нищо не съм си сложила
-консистенция-гъста,колкото и странно да звучи предвид горното ми определение.
За съжаление,въпреки,че продукта е гъст и определено е доста икономичен,е необходимо повече количество,тъй като аромата и пяната липсват и когато го използвам имам усещането че все е малко и слагам още и още и все същото за съжаление.На опаковката е написано че продукта е за нормална кожа,ако това има значение.Продукта е 300ml.Като цена определено не е скъп 1,69лв(това е цената в момента)

За тази публикация не съм получавала финансова компенсация и мнението ми е базирано на личните ми впечатления.

По-лесно е да критикуваш и рушиш,отколкото да създадеш нещо или да направиш добро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар