3.05.2013 г.

Cien bodycare-shower cream with milk protein with a rich moisturising complex

Здравейте приятели,ето и продължението на публикацията ми за душ кремовете  от Lidl.
Както споменах в предишната си публикация,единият душ крем не ми хареса,но вторият определено промени мнението ми.
Душ кремът който ми хареса е Cien bodycare-shower cream with milk protein with a rich moisturising complex.

Ето и защо ми хареса:
-аромат-невероятен е,на опаковката е написано,че има ориенталски аромат,а аз определено харесвам тези аромати(Little Black dress и Little red dress са парфюми с такива нотки и много ми харесват,особенно първият)Мога да определя аромата,като много приятен,траен и женсвен
-консистенция-гъста,както при предишният душ крем
-пяна-тук нещата са различни,в сравнение с другият продукт,определено има такава
-количество-не е необходимо много,тъй като продукта прави пяна,има аромат и когато се използва определено се забелязва и не се притеснявам,че не съм сложила достатъчно.
Този душ крем също е 300ml. и той е за нормална кожа.Определено ще си го купя втори път,аромата силно ме привлече,икономичен е и измива добре.Като цена е определено евтин 1,69лв за 300ml.
  
За тази публикация не съм получавала финансова компенсация и мнението ми е базирано на личните ми впечатления.

По-лесно е да критикуваш и рушиш,отколкото да създадеш нещо или да направиш добро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар