15.05.2013 г.

Обожавам ги/I'm in love

Здравейте!
Днес ще ви покажа любимите си очила те са на Polaroid.Преди години не обръщах внимание на такива детайли и ми се виждаше странно очила през зимата,но откакто си купих оригинални очила всичко се промени.Постоянно са с мен.Мился че съм влюбена в тях :)

Hi everyone,
Today I will show my favorites sunglasses from Polaroid. Before couple of years I never paying attention to such details   and it was so strange for me sunglasses in winter .From the moment when I bought it everything is changed for me .I'm in love- in my sunglasses :) 



Купих си ги преди около 2 години за 70 лева от официален представител на марката (проверих в сайта им).Направих си сама малък Коледн подарък с получен бонус от фирмата в която тогава работех плюс малко добавка от мен.Те са 3 категория и мога да ги нося и през зимата,което и правя.Не правете компромис с очите си,фалшивите очила само увреждат зрението.

I bought my sunglasses before 2 years it cost me 70 leva(35 euro) from official representative for brand( I checked  this in their site). I made myself Christmas present  with bonus from my ex employer plus  sum from me. They are  3 category and I can  wear it in winter too and this is what I do.Do not compromise with your eyes,false sunglasses only can harm eyes.

За тази публикация не съм получавала финансова компенсация и мнението ми е базирано на личните ми впечатления.

 For this post I have not received any financial compensation and my opinion is based on my personal experiences.


По-лесно е да критикуваш и рушиш,отколкото да създадеш нещо или да направиш добро! 
It is easier to criticize and break than to create something or to do good!

Няма коментари:

Публикуване на коментар