19.05.2013 г.

Моите дрънкулки/My jewels

Здравейте!
Малко се замислих как да нарека този пост :) Причината е че доскоро не използвах аксесоари-шалове,бижута и други такива неща.От около година обаче започнах да си купувам доста шалове и разни дрънкулки-гривни,пръстени и разни такива.Днес реших да ви ги покажа.Не са много,не са на световно известни фирми и не струват луди пари,просто са ми харесали от пръв поглед и съм ги купила а други съм правила сама(това сериозно,гледах клипчета и прочетох няколко статии по въпроса и веднага пробвах и аз да си направя гривни сама),те са моята гордост.

Hi everyone,
Little thought about how  to call this post :) The reason is that until recently did not used accessories, like scarves, jewelry and other similar things.From about a year, however,situation is totally different .Today I decided to show you my jewels .They aren't from  world famous companies and didn't cost lots of money, they just liked me at first sight and I've bought them . Some of them  I did myself (this serious , I've watched videos and read some articles about it and immediately tried to make my  own bracelets), they are my pride.

Моите гривни,тази по средата е купена от магазин във Велико Търново и e комбинация от различни камъни,двете в края съм правила сама.

My bracelets,this in the middle I bought from Veliko Tarnovo it's combination from different stones,the other two are hand made from my self.

Розов кварц-казват че това е камъка на любовта,незнам аз все още не съм я срещнала или съм я подминала ;) Много нежен  и женствен аксесоар.

Rose/Pink quartz-some people say that this is the  stone of love .I have not met love yet,but who knows maybe I missed  ;) So tender  and feminine accessory
Колие от Oriflame,което получих като подарък.Обичам да го нося на врата си,а също и като гривна.Страхотно е.

Necklace from Oriflame,this  was a present for me .I like to wear it on my neck and like a bracelet .So cute.

Почти бях забравила за тази много сладка и нежна дрънкулка,купих си я отново от Велико Търново,от магазина в който си купих гривната и пръстена.
Almost forgot for this,so sweet and gently jewel.I bought this again from the same store in Veliko Tarnovo where I bought my bracelet and ring.




По-лесно е да критикуваш и рушиш,отколкото да създадеш нещо или да направиш добро! 

It is easier to criticize and break than to create something or to do good!

Няма коментари:

Публикуване на коментар