14.05.2013 г.

My new things

Здравейте!
Както  вече ви казах в Малко пазаруване / Little shopping имам някои нови неща от които съм много доволна и определено ще си купя отново.Ето и новите ми придобивки :)

Hi everyone,
I already told you in Малко пазаруване/ Little shopping about my new things.They didn't disappointed  me and I would  buy them again .These are my new things :)

Покупките ,които не ме разочароваха са следните:
  • Кристали за коса с Арган на Victoria beauty/Liquid crystals with Argan oil by Victoria beauty-
Явно ще стана фен на тази компания,втори добър продукт,който си взимам и оставам доволна.Лепенки за Почистване на носа /Cleansing Nose Strips

Probably I will become a fan of this company,this is second their good product which  I have.Лепенки за Почистване на носа /Cleansing Nose Strips




 

  • Nivea invisible for black & white
Моят парфюм е  №101-Chanel 5
My parfum is №101-Chanel 5


PS :Очаквайте и отделни публикации за всеки един продукт с отзиви(все пак ги ползвам  от извесно време)

PS:Expect some posts about each product with reviews (still I used them from  a while)


За тази публикация не съм получавала финансова компенсация и мнението ми е базирано на личните ми впечатления.

 For this post I have not received any financial compensation and my opinion is based on my personal experiences.

По-лесно е да критикуваш и рушиш,отколкото да създадеш нещо или да направиш добро! 

It is easier to criticize and break than to create something or to do good!

Няма коментари:

Публикуване на коментар