28.06.2013 г.

Cien shower gel with orange oil

Здравейте!
В една от последните си публикации New things in June ви обещах,да споделя впечатленията си от някои продуктите които си купих.Някои съм ползвала и преди,други за пръв път.От някои съм много доволна,а други направо съжалявам за парите които дадох.Днешният пост е за Cien shower gel with orange oil

Hi everyone,
In one of my last post New things in June I promised to share with you my impressions from some products that I bought.Some of these products I already used before,other I used for first time.From some of these products I'm really glad,from other I straight sorry for the money I gave.Today's post is for 
 Cien shower gel with orange oil
  


Това е продукт който определено ми хареса и със сигурност ще си купя отново.Купих си го от Lidl,това е марка козметика която се продава само в тяхната верига магазини.Ето защо ми хареса:
  • количество-300мл
  • цена-1,49лв
  • опаковка-прозрачна пластмасова опаковка,винаги може да се види колко има от гела
  • аромат- прекрасен аромат на портокал,кара ме да си мисля за току-що обелени портокали или портокалов сок
  • консистенция-според мен е идеална нито много гъста,нито много рядка.Икономичен е ,в смисъл не е необходимо голямо количество когато се къпете.Не оставя мазен филм по кожата.
  • пяна-определено прави страхотна пяна 


This is a product that I definitely likes and I'll buy again.This is product from Lidl,this brand you can find only there. Here is why I liked :
  •  volume-300ml
  •  price-1 49lv/0.75 euro
  •  packaging- transparent plastic bottle, you can always see how much is the gel
  • flavor-wonderful aroma of orange, it makes me think of just peeled oranges or orange juice
  •  consistence- I think it is perfect not too thick nor too liquid. Economical in the sense it is not necessary a large amount when bathing. Leaves no greasy film on my skin.
  • foam-certainly makes great foam
Дали бих ви го препоръчала:Да,на мен лично ми допада,като количество,цена,качество и това че е икономичен.

Would I recommend it to you: Yes,personally to me fit me well,like amount,price,quality and  that it is economical. 

За тази публикация не съм получавала финансова компенсация и мнението ми е базирано на личните ми впечатления. 

For this post I have not received any financial compensation and my opinion is based on my personal experiences.

 По-лесно е да критикуваш и рушиш,отколкото да създадеш нещо или да направиш добро!

 It is easier to criticize and break than to create something or to do good!

Няма коментари:

Публикуване на коментар