27.06.2013 г.

Surprise for me :)

Здравейте!
Днес ви досаждам с цели две публикации но,не мога да се сдържа да не споделя с вас.Толкова съм радостна :)

Hi everyone,
Today I will pester to you  with two post,but I can't  resist to share with you.I'm so happy :)
Получих много приятна изненада от агенция Пюър.Тези дни получих email от една непознтата за мен агенция,в който ми пишеха че са забелязали че използвам продукт на компания която те представляват и искат да ми изпратят продукти насочени към предстоящите летни месеци.В интерес на истината се зачудих,но реших да отговоря на техният email и да изпратя исканите от тях данни.Бяха много бързи с отговора си(писаха ми да очаквам в близките дни свежи изненади).Няма да повярвате колко изненадана останах днес когато към 13,00 часа куриера от Еконт позвъни на вратата ни и каза че има пратка за мен.Ето какво получих :)

I received very pleasant surprise from Pure agency.These days I received email from agency that I never heard before.I was really surprised  and curious.They noticed that I used  product from their client and want to send present for upcoming summer months.I have to be honest I wondered but I send  information that they want from me.They send me response very fast(they wrote me to expect in next days  some  fresh surprises) You can't imagine how surprised I was today when someone rang to our door - this was the courier from Econt.Here what I got :)

Плажна чанта и вътре имаше -надуваема топка,парео 110*180см и плажно мляко SPF 30
Beach bag and there was -beach ball,pareo-110*180cm and  suncream SPF 30


Писмо в което ми пишеха какво ми изпращат и откъде мога да си взема още необходими продукти с кратко обяснение и цена
Letter that explain  what they  send to me and where can I get more necessary products with a short explanation and price 
Плажна постелка -80*180 см/ Beach Mat -80*180cm


По-лесно е да критикуваш и рушиш,отколкото да създадеш нещо или да направиш добро! 

 It is easier to criticize and break than to create something or to do good!

2 коментара: