14.07.2013 г.

Cien volume hairspray

Здравейте!
Днешният пост е за продукт от поста ми New things in June.Вече направих публикации за част от продуктите,ако сте ги пропуснали може да ги прочетете тук :
Днес е ред на Cien volume hairspray.

 
Hi everyone,
Today I'll continue with reviews for products  from my post New things in June.I already do posts for couple of things,if you missed you can read this posts here:



Моите впечатления от този продукт са много добри.Евтин е в сравнение с подобни продукти на популярни марки,а в сравнение с някои които аз лично съм ползвала е даже и по-добър.Ето и повече подробности:
  • производител-отбелязвам това всеки път когато пиша за продукт от марката Cien,продукт на  Lidl който може да се намери само в техните магазини
  • количество-400мл
  • цена-2,79лв
  • опаковка-стандартна опаковка за такъв вид продукт
  • аромат-нищо необичайно,за лак за коса.Личното ми мнение е че продукта е с приятен аромат,който не дразни и не е силен.
  • предназначение-за видимо повече обем и фиксация.За обем какво да ви кажа,не знам какъв обем може да получи косата ви от лак за коса,но от към фиксация определено е добър.На самата опаковка има скала от 1 до 5 и по тази скала фиксацията е 4.Определено имах притеснения,но останах доволна.
За финал мога да кажа само,че съм доволна от този лак за коса и дори купих пяна за коса за обем от същата марка за майка ми и тя е очарована от тази пяна (очаквайте скоро пост и за този продукт).Лакът за коса определено се справя добре със фиксирането на косата.Лично аз го изпозвах за бретона си и останах доволна от резултата.Имах фиксиран бретон ,като по нищо не личеше че съм ползвала някакъв допълнителен продукт,един много естествен вид на косата (моята коса е гъста и чуплива,боядисвала съм я само веднъж преди повече от 10 години,ако за някой от вас е от значение този факт)

 Дали ви го препоръчвам? Да

My impressions from this product are very good. Product is cheaper than similar products on popular brands, and compared to some that I personally use before is even better. Here are more details:
  • manufacturer-I mentioned this fact in every post for products from Cien, this  is brand to Lidl and you can find the products only there
  • volume- 400ml
  • price-2.79 BGN / 1.40 euro
  • packaging- standard for hairspray.Nothing new or strange
  • flavor-nothing unusual or unpleasant.Personally to me I didn't feel it some bad,strong or aggressive flavor.
  • this is hairspray for visibly more volume & extra body .I don't know how from hairspray someone hair can have more volume,but like fixation is very good .As you can see from my photo on every packaging has a scale from 1 to 5 and my hairspray is 4 from the scale .I was little worried about that ,but I stayed pleased.
In the end of this post I can say only that really like this product I bought styling mousse volume from the same series for my mother and she really like it(expect review about this mousse). This hairspray has good fixation.Personally I use this hairspray for my fringe/bangs and the result was:
fixed fringe/bangs, and no one can say that I used complementary product, I had natural look of the hair (my hair is thick and brittle, I dyed my hair,only once before 10-15 years, if this is  important) 

 Would I recommend it to you? Yes,
 
За тази публикация не съм получавала финансова компенсация и мнението ми е базирано на личните ми впечатления.

For this post I have not received any financial compensation and my opinion is based on my personal experiences. 

По-лесно е да критикуваш и рушиш,отколкото да създадеш нещо или да направиш добро! 

It is easier to criticize and break than to create something or to do good!

Няма коментари:

Публикуване на коментар