9.08.2013 г.

Far away by Avon

Здравейте!
Време е да споделя моите впечатления от новите неща които си купих през Юли.Малка част от нещата,които съм си купила може да видите тук:

Some new things part I

Днешният пост е за парфюма на Avon Far Away

*****
Hi everyone,
Time to share with you my impressions from things that I bought last month.Small part of these things you can see here:

Some new things part I

Today's post is about perfume by Avon Far Away



Забелязах,че почти всички парфюми които имам в последната 1-1,5г. са от Avon ,какво да ви кажа чиста случайност.Мога да кажа само едно цветно-ориенталската категория от парфюми на компанията определено ми пасва идеално.Досега не се е случило да си купя парфюм от тази категория и да не ми е харесал.Кои парфюми от тази категория имам и харесвам може да прочетете тук:

My favorites-fragrances/Моите любими -парфюми


Имам и друг парфюм от Avon,който оставих на майка ми,защото на мен не ми хареса миризмата на рози,която според мен преобладава.Майка ми обаче много го харесва :-) ,всичко е въпрос на вкус.Този парфюм е част от категорията ориенталска-цветно-кипарисова

Няма да си купя :(

*****
I already made posts for those perfumes.My first posts,but in the beginning I was writing only in Bulgarian)

I noticed that in last 1-1.5 year my perfumes are from Avon, what can I say pure coincidence.Definitely floral-oriental category  fits me well.I like everything from this category.You can see here more details:

My favorites-fragrances/Моите любими -парфюми
only Bulgarian

I have and other perfume from Avon,but definitely it's not my fragrance .Тhe scent of roses is too strong for me and I gave it  to my mom,she liked it  immediately .The perfume  is Passion dance.
English version of that title is  Won't buy it

Няма да си купя :(
only Bulgarian
 *****
А сега за новата ми придобивка от Avon .Става дума за Far away

  • производител и дистрибутор- Avon

  • опаковка-нищо ново,но цветовете са много свежи и нежни. 
  • количество - аз имам опаковка от 30ml,но съм сигурна че парфюма има и вариант в 50ml.
  • цена- 12,90лв за 30мл.Когато си го купих в брошурата имаше 40% намаление за този парфюм 
  • аромат- в този парфюм според компанията може да се усетят ароматите -на теменужка,бял жасмин и чувствена ванилия.Мога да ви кажа само,че аромата е много приятен,нежен,ненатрапчив и траен.Идеален е за лятото
    ****** 

  • manufacturer and distributor- Avon

  • packaging-nothing new,but colors are so fresh and cute

  • quantity- I have 30ml version,but I'm sure that company offers 50ml version  from this perfume

  • price- I bought my for 6.45 euro for 30ml.When I bought it in the brochure had 40% discount for  this perfume 

  • flavor-for this fragrance company said that we can feel flavor -of violet, white jasmine and sensual vanilla.I can only say that  flavor is very feminine, gentle, unobtrusive and durable. Ideal for summer.


Бих ли ви го препоръчала? Да,ако харесвате Little Black dress и Little Red dress от Avon,както аз,това е вашият парфюм.
*****  
Would I recommend it? Yes,if you like Little Black dress and Little Red dress by Avon like me ,this perfume is yours.

*****

За тази публикация не съм получавала финансова компенсация и мнението ми е базирано на личните ми впечатления. 

For this post I have not received any financial compensation and my opinion is based on my personal experiences. 

По-лесно е да критикуваш и рушиш,отколкото да създадеш нещо или да направиш добро!

It is easier to criticize and break than to create something or to do good!

Няма коментари:

Публикуване на коментар