28.08.2013 г.

Nivea lip balm-strawberry

Здравейте! 
Вече споделих с вас какви бяха новите ми придобивки през изминалият месец Some new things part I и  Some new things part II.Балсамът за устни на Nivea  е едно от тези неща.


*****
Hi everyone,
I already share with you what I bought last month Some new things part I and Some new things part II.My lip balm from Nivea is one of those new things.


Мога да кажа,че балсамът за устни е продукт,който задължително използвам през цялата година и при всяко излизане.Като се замисля явно съм фен на Nivea защото си купувaм,само тази марка от много време.Преди време ползвах един балсам на Avon и един или два от Leocrema ,но определно винаги се връщам към Nivea
Балсамите от тази серия честно казано много ми харесват.Това е
балсам за устни Fruity Shine ягода,преди имах балсам от същата серия,само че череша.Балсамите са в много сладки опаковки и имат приятен аромат на ягода и череша съответно.Последният си го купих за 3,69 лв.
Какво казават от за този балсам Nivea:


От личният си опит с балсамчета мога да кажа,че определено вършат страхотна работа.Наистина има съвсем лек оттенък по устните ми когато си сложа от балсамчетата (определено не може да сравни с червило,но все пак това е балсам).Устните ми имат приятен естествен цвят (устните ми са доста бледи,ако мога така да се изразя) и винаги изглеждат добре и предпазени с тези балсами,не е проблем отгоре да слагам червило,въпреки че имат лек оттенък.Използвам всеки балсам доста време,може би поне 6 месеца и то почтни всеки ден по повече от веднъж на ден.

*****

Delicious kisses with fresh strawberry flavor. Gives luster and delicate reddish hue of the lips.With almond oil, jojoba oil and shea butter.
From my personal experience with this lip balms I can say that they definitely work.Surely there is a slight tint on my lips when I used (it's not like a lipstick,but this is lip balm). My lips have nice natural color (I have pale lips) and I'm sure my lips are protected it's not a problem to use lipstick over lip balm.I use one lip balm more than 6 months every day,more that once on a day.
  
За тази публикация не съм получавала финансова компенсация и мнението ми е базирано на личните ми впечатления. 

For this post I have not received any financial compensation and my opinion is based on my personal experiences. 

По-лесно е да критикуваш и рушиш,отколкото да създадеш нещо или да направиш добро! 

It is easier to criticize and break than to create something or to do good!

Няма коментари:

Публикуване на коментар