8.08.2013 г.

Some new things part II

Здравейте!
Ето и продължението на поста ми Some new things part I
Нещата които съм си купила не са много,но определено са все необходими.

*****
Hi everyone,
This is the second part of my post Some new things part I 
Everything that I bought last month were few new things,but definitely things that I  needed.


Bilka Mavrud age expert


Балсам за устни Nivea ягода
Nivea Lip Balm strawberry  





 
 
 Лак за нокти Flormar 378
 Nail Polish Flormar 378
















За тази публикация не съм получавала финансова компенсация и мнението ми е базирано на личните ми впечатления. 

For this post I have not received any financial compensation and my opinion is based on my personal experiences.

По-лесно е да критикуваш и рушиш,отколкото да създадеш нещо или да направиш добро! 

It is easier to criticize and break than to create something or to do good!

Няма коментари:

Публикуване на коментар