14.09.2013 г.

Cien shower gel with patchouli oil

Здравейте! 
Време е да споделя моите впечатления от душ гелът който си купих август месец.
August new

*****

Hi everyone,
It's time to share with you my impressions from my new shower gel,I bought  it last month.
August new
  • количество-300мл
  • цена-1,49лв
  • опаковка-прозрачна пластмасова опаковка
  • аромат- прекрасен аромат,не е сладникав,но определено не е и натрапчив.Аз обичам леките ориенталски нотки в парфюмите и аромата на този душ гел много ми допада
  • консистенция- идеална нито много гъста,нито много рядка.Не оставя мазен филм по кожата.
  • пяна-определено прави страхотна пяна

  • volume-300ml
  • price-1.49lv/0.75 euro
  • packaging- transparent plastic bottle
  • flavor-wonderful scent. I love light oriental scents and this shower gel is exactly for me  
  • consistence it is perfect not too thick nor too liquid.Leaves no greasy film on my skin
  • foam-certainly makes great foam



Дали бих ви го препоръчала:Да,на мен  ми допада,като количество,цена,качество и това че е икономичен.

Would I recommend it to you: Yes, to me fit me well,like amount,price,quality and  that it is economical. 















За тази публикация не съм получавала финансова компенсация и мнението ми е базирано на личните ми впечатления. 

For this post I have not received any financial compensation and my opinion is based on my personal experiences. 

По-лесно е да критикуваш и рушиш,отколкото да създадеш нещо или да направиш добро! 

It is easier to criticize and break than to create something or to do good!

Няма коментари:

Публикуване на коментар