13.09.2013 г.

В моят несесер/In my cosmetic bag

Здравейте!
Често виждам клипове в You Tube  и публикации в различни блогове на тема какво има в чантата ми и аз се престраших да ви покажа какво има в моят несесер.Ако някой се е чудел какво има ще разбере сега, а ако не сте пак ще разберете :)

*****
Hi everyone,
In You Tube and blogs  I often see posts and videos about what some bloggers have in their bags and I decided to show you what I have in mine. Now you will see ,want or not :)



Моят несесер със огледало разбира се / My cosmetic bag with mirror inside of course

 
 Нещо за ноктите/Something for my nails


Моливи за очи,спирала на Gosh,миглоизвивачката ми и откосро очна линия на Golden Rose / Eye Pencils, mascara on Gosh, my eyelash curler and from couple of weeks  eyeliner from Golden Rose




Палитра червила-3 цвята Color Trend/Palette lipsticks-3 colors Color Trend

 

Руж Avon True Color Soft Plum /Avon True Color Blushes Soft Plum 

За тази публикация не съм получавала финансова компенсация и мнението ми е базирано на личните ми впечатления. 

For this post I have not received any financial compensation and my opinion is based on my personal experiences. 

По-лесно е да критикуваш и рушиш,отколкото да създадеш нещо или да направиш добро! 

It is easier to criticize and break than to create something or to do good!

Няма коментари:

Публикуване на коментар