12.09.2013 г.

Малко нови дрешки/Some new clothes

Здравейте!
Пак съм тук с още един пост за деня.Няма да се отървете така лесно от мен днес.Бях на курс по "оперативно счетоводтство" и пак съм тук.В края на лятото може да се намерят много изгодни неща на много ниски цени.Ето какво си купих тези дни.

*****
Hi everyone,
I'm here with another post for the day. You couldn't  get rid from me so easily  today. I was on a course in operational accounting and I'm here again.
In the end of the summer can be find so cheap and good things.Here what I bought these days.

Тениска-6,40лв / T-shirt-6.40leva /3.20euro



 Спортни обувки-25 лева / Sport shoes-25 leva/12.50 euro

 

 Пуловер-18 лева / Sweater-18 leva/9.00 euro


За тази публикация не съм получавала финансова компенсация и мнението ми е базирано на личните ми впечатления. 

For this post I have not received any financial compensation and my opinion is based on my personal experiences. 

По-лесно е да критикуваш и рушиш,отколкото да създадеш нещо или да направиш добро! 

It is easier to criticize and break than to create something or to do good!

Няма коментари:

Публикуване на коментар