23.09.2013 г.

Нещо ново / Something new

Здравейте! 
Наскоро получих нов душ гел,още не съм го изпробвал,но и това ще стане скоро.Днес реших само да ви покажа за какво става дума и да знаете какво да очаквате.

*****
Hi everyone,
From soon I got a new shower gel, I haven't tried it yet, but it will happen soon. Today I will  just  show you what's I have and what to expect from me. 








Както виждате става дума за душ гел от марката K classic на Kaufland.
Бюджетен продукт,стандартно количество (също като душ геловете Cien на Lidl)

*****
As you can see,it comes to shower gel from the brand K classic by Kaufland.
Budget product,standard quantity  (like  shower gel Cien by Lidl)



Cien shower gel with patchouli oil

Cien shower gel with orange oil



Имам този душ гел от няколко дни и все още не съм го пробвала.Мога само да кажа,че наистина мирише много леко както е отбелязано на опаковката.За повече подробности ще трябва да изчакате :=)

*****
I have this shower gel from couple of days .I can only say that really smell very gentle, as noted on the package.For more details  you have to wait :=)








За тази публикация не съм получавала финансова компенсация и мнението ми е базирано на личните ми впечатления. 

For this post I have not received any financial compensation and my opinion is based on my personal experiences. 

По-лесно е да критикуваш и рушиш,отколкото да създадеш нещо или да направиш добро! 

It is easier to criticize and break than to create something or to do good!

Няма коментари:

Публикуване на коментар