22.10.2013 г.

Flormar nail polish 378

Здравейте!
Днес съм леко досадна,но все пак публикациите ми са кратки и предимно със снимки :)
Тази е лакът за нокти който си сложих днес.Навън времето е прекрасно,все едно е лято и реших да си сложа и този свеж летен цвят.

*****
Hi everyone,
Today I am a little tedious, but my posts are brief and mostly with pictures :) This post is for my nail polish.Outside weather is wonderful, as if it is summer and I decided to use  this fresh and summery color.





За тази публикация не съм получавала финансова компенсация и мнението ми е базирано на личните ми впечатления. 

For this post I have not received any financial compensation and my opinion is based on my personal experiences. 

По-лесно е да критикуваш и рушиш,отколкото да създадеш нещо или да направиш добро! 

It is easier to criticize and break than to create something or to do good!

Няма коментари:

Публикуване на коментар