31.10.2013 г.

Сайтове за онлайн проучвания (only BG version)

Здравейте,
Реших да улесня тези от вас,които се интересуват от сайтовете за проучвания,като събера на едно място информацията.Направих таблица с основната информация.В таблицата са всички сайтове в които имам регистрация,адресът на сайтовете и разбира се какво ще получите.Линковете към страниците,са директни т.е не получавм нищо,ако някой от вас взеле и разгледа или се регистрира.Пиша това за тези,които може да си помислят,че имам някаква изгода от публикуването на таблицата.Нядавам се информацията да ви е полезна и да ви улесни и спести време в търсете из различни форуми и сайтове за малко повече информация и подробности.

 Ето и всичко свързано с онлайн проучванията в блога ми:

 -повече подробности
Допълнителни доходи

-първи приходи
Пари от проучвания-първи реални приходи

Допълнителни доходи-ваучери за пазаруване

-проблеми и затруднения-за съжаление,проблемът с този сайт не е решен и няма никаква обратна връзка.Изпратих няколко съобщения,но уви тук нещата са несериозни.Изпращат се проучвания,а достъпът до профила е невъзможен,както и обратната връзка.Не си губете времето тук.
Внимавайте с този сайт / Be carefull with this website

-нови на пазара-тук ще прочетете,че имам проблеми с достъпа до единият сайт -VN Market Research.Наистина единствената връзка със сайта се оказа Facebook страницата им,но те ме изненадаха приятно,обърнаха сериозно внимание на проблема ми и след няколко съобщения намерих разрешение на проблема.
Относно проучванията и при двата сайта всичко е на ниво профилиращи анкети.Все още няма изпратени други анкети,но регистрациите ми нямат и месец,а все пак и двата сайта са нови,така че само времето ще покаже.
Сайтовете за проучвания-сериозните и фалшивите/Sites for surveys between serious and false


                 Ето и накратко систематизираната информация

Име на сайта

Интернет адрес
Необходими точки
                             
     ask GfK
                                             

100 точки=30 лева

   JTN  Panel


100 точки=50 лева

Daedalus Online


1000 точки
100 точки=1 евро

Online Solutions



100 точки=60 лева

VN  Market Researches

100 точки=60 лева

МнениеБГ

-Ваучери за пазаруване на стойност 20 лв (60 кредита) и 45 лв (120 кредита) и
-Предплатена карта на стойност 20 лв (60 кредита) и 45 лв (120 кредита)



За тази публикация не съм получавала финансова компенсация и мнението ми е базирано на личните ми впечатления. 

For this post I have not received any financial compensation and my opinion is based on my personal experiences. 

По-лесно е да критикуваш и рушиш,отколкото да създадеш нещо или да направиш добро! 

It is easier to criticize and break than to create something or to do good!

6 коментара:

  1. И сега 2 години по късно какви са Ви впечатленията от сайтовете? Плащат ли?

    ОтговорИзтриване
  2. Здравей,от моят личен опит мога да кажа,че си заслужава само един от сайтовете.Причината е че само от един сайт съм получавала това ,което е обещано като възнаграждение-вече 2 пъти.Препоръчах го и на приятелки и те също си получиха ваучерите.За съжаление другите сайтове изпращат анкети твърде рядко или въобще не изпращат.На 2-3 пъти ми случи да ме пренасочат и към сайт на www.askgfk.bg от друг сайт.Мога да препоръчам спокойно само www.askgfk.bg.Надявам се че съм ти била полезна.
    Повече подробности може да видиш тук :Пари от проучвания-първи реални приходи - http://everydaythingsoflife.blogspot.com/2013/04/blog-post_24.html

    ОтговорИзтриване
  3. Daedalus Online манипулират информацията за събраните точки в профила, в момента който сумата наближи 10 евро, те я намаляват - поредната измама

    ОтговорИзтриване
  4. Daedalus Online ми пращаха 1 път 22лв. , сега чакам по пощата 50лв от JTN Panel. Тези 50лв. Са за 5 години анкети . Много бавно стават тези неща , рядко се пращат анкети.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Напълно съм съгласна с теб,за съжаление е така.

      Изтриване
  5. Не губете кураж и търпение. За последния месец съм получил 17 покани за анкети от общо 12-13 сайта, в които съм регистриран. Миналата година получих над 100 лв кеш или във вид на ваучери. Да, не се забогатява, но все пада по някой лев.

    ОтговорИзтриване