3.10.2013 г.

Какво си купих през септември? / What I bought in september?

Здравейте!
Пак съм тук,след малко отсъствие,заради ужасният грип,който ме повали и съм готова с нова публикация.Вече е октомври и е време да ви покажа какво си купих миналият месец.

*****
Hi everyone,
After a little absence of new publications from me,I'm here again. Almost won the battle with horrible flu that knocked me down these days and I have new post for you . New month came so fast and is time to show you what I bought last month.



Както обикновенно моите покупки не са много,но са все неща които са ми трябвали.

*****
As usual I bought few things but everything from these new things was necessary for me,nothing superfluous

                                *****
Пудра от Flormar / Powder from Flormar



Гъба за пудра / Sponge powder



















Коректор от Avon / Concealer from
Avon







Душ гел K Classic Sensitive / Shower gel K Classic Sensitive


















Ново яке-20лв,идеално е за студените сутрини и вечери само с една тениска,а с една блуза е перфектно и в тези студени дни. / New jacket-20 leva ( 10 euro) Ideal for cold mornings and evenings with T-shirt and for these cold days here in Bulgaria with thin blouse or polo









Нова чанта за през рамо -18лв.Събира ужасно много неща,а не изглежда огромна.Дръжките се регулират и свалят без проблем. / New bag for over my shoulder-18leva(9 euro). Collect so many things and does not seem huge. The handles can be  regulated and  removed  without a problem.












  
За тази публикация не съм получавала финансова компенсация и мнението ми е базирано на личните ми впечатления. 

For this post I have not received any financial compensation and my opinion is based on my personal experiences. 

По-лесно е да критикуваш и рушиш,отколкото да създадеш нещо или да направиш добро! 

It is easier to criticize and break than to create something or to do good!

Няма коментари:

Публикуване на коментар