15.11.2013 г.

Golden Rose Carnival Nail Color

Здравейте!
Кратка публикация от мен,днес отидох да си взема един блестящ лак,но като отидох в магазина всичко се промени :)

*****
Hi everyone,
Short post from me.Today I thought for one glitter nail polish,but  situation changed in the store :)  



Страхотен лак от Golden Rose,който бързо привлече вниманието ми в магазина.

*****
Great nail polish from Golden Rose,which attracted my attention very fast in the store.

Имам два цвята- 09 и 16
Серията Carnival Nail Color

I have two colors - 09 and 16
Series  Carnival Nail Color
Цена - 3,09лв за всеки

Price - 3.09 leva / 1.55 euro for each









Този лак се отличава със широка и къса четка ,за разлика от други лакове за нокти.Нанася се много лесно,четка е много удобна.

This nail polish has a wide and short brush, unlike other nail polishes. The brush is very easy to use .








 
















За тази публикация не съм получавала финансова компенсация и мнението ми е базирано на личните ми впечатления. 

For this post I have not received any financial compensation and my opinion is based on my personal experiences. 

По-лесно е да критикуваш и рушиш,отколкото да създадеш нещо или да направиш добро! 

 It is easier to criticize and break than to create something or to do good!

Няма коментари:

Публикуване на коментар