19.11.2013 г.

K Classics Shower Gel-Sensitive

Здравейте,
Дойде ред и на тази публикация.Обещах ви,че ще направя публикация с повече подробности и ето я  :)

Нещо ново / Something new

*****
Hi everyone,
I promised publication with more details about this shower gel and now I have time to write :) 

 Нещо ново / Something new



Може да откриете този душ гел само в Kaufland   

  • количество - 300мл
  • цена - 1,49  лева
  • опаковка - прозрачна,пластмасова,
  • аромат - много слаб,почти нищо не се усеща,но това е отбелязано и на опаковката
  • пяна - не много
  • консистенция - нито гъста,нито много течна.


 
Лично на мен този душ гел не ми харесва,защото няма аромат и имам чувството,че не се справя добре с това за което е предназначен.Сравнен с душ геловете от марката на Lidl които имах,те ми харесват повече.

Cien shower gel with patchouli oil

Cien shower gel with orange oil

***** 
You can find this shower gel only in Kaufland

  • quantity - 300 ml
  • price - 1.49 leva  / 0.75 euro
  • packaging - transparent plastic
  • flavor -  gentle,very weak flavor , almost nothing is felt. But this is noted on the label
  • foam - it's not so bad
  • consistence - not too thick nor too liquid





Personally to me this shower gel it's not my favorite shower gel, because there is no smell and not doing well.Compared with shower gels from  Lidl   that I used before this shower gel,I prefer these :


Cien shower gel with patchouli oil

Cien shower gel with orange oil

За тази публикация не съм получавала финансова компенсация и мнението ми е базирано на личните ми впечатления. 

For this post I have not received any financial compensation and my opinion is based on my personal experiences. 

По-лесно е да критикуваш и рушиш,отколкото да създадеш нещо или да направиш добро! 

It is easier to criticize and break than to create something or to do good!

Няма коментари:

Публикуване на коментар