9.11.2013 г.

Syoss repair & fullness shampoo

Здравейте!
Все още съм тук,много заета,но нямам намерение да се отказвам от блога си.Работата и курсът който посещавам ми отнемат почти цялото свободно време напоследък и трудно успявам да стигна до блога си.Стига отклонения време е за новата ми публикация.Днес ще споделя с вас впечатленията си от един шампоан.

*****
Hi everyone,
I'm still here,very busy,but here .I'm busy with my job and one course that I attend from almost a year .But enough  with my problems now it's time for new post. Today I'll share with you my opinion for one shampoo.

 Дълго отлагах тази публикация,но накрая е готова.Ето и повече впечатления:

Плюсове:

*Шампоана е без парабени, без силикони и без парафин и това беше една от причините да си го купя,освен следващата :)
*Взех си го защото беше на промоция-4,99 лева,страхотна сделка редовната цена е почти 8,00 лева
*Количеството е 500 мл. 
*Според производителя шампоана възтановява и придава плътност на нормална към увредена коса.Моята коса определено не е увредена ,но си го купих :) Косата ми става по-мека и лесна за разресване в сравнение със Shauma frucht & vitamin
*Измива добре косата ми,а моята коса е нормална към мазна

Минуси:

*Ужасна миризма, при първото измиване не можах да я определя и си мислех за някакви препарати и разни такива неща,но след 2-3 измивания съм сигурна че ми мирише на цветя.По-точно на момина сълза.Но все пак аз не харесвам и Няма да си купя :( заради доминиращият аромат на рози.Този проблем е нещо индивидулно,на вас може да ви допада аромата на този шампоан 

Long delay for this post,but finally is ready .Here are more details about this shampoo.

Pros:

*The shampoo is free from parabens,silicones, paraffin and this was one of the reasons to buy it, after  next reason :)
*Very good deal,I found this shampoo only for 4.99 leva or 2.50 euro,regular price is  almost 8.00 leva or 4.00 euro 
*500 ml
*The manufacturer defines it shampoo ,like repair & fullness shampoo for normal to damaged hair . My hair is not damaged,but I've bought one .My hair definitely is  softer and easier for  combing, than with  Shauma frucht & vitamin
*I have normal to oily hair

Cons:

*Horrible smell.First I couldn't recognize the smell ,but after 2-3 washings to my hair I recognized this smell - flowers - lily of the valley.I really hate this smell,but  I don't like Няма да си купя :( (only Bulgarian -Passion dance by Avon ) ,because flavor of roses dominated here.This reason is very individual and some of you maybe  have different opinion for this smell.

За тази публикация не съм получавала финансова компенсация и мнението ми е базирано на личните ми впечатления. 

For this post I have not received any financial compensation and my opinion is based on my personal experiences. 

По-лесно е да критикуваш и рушиш,отколкото да създадеш нещо или да направиш добро! 

It is easier to criticize and break than to create something or to do good!

Няма коментари:

Публикуване на коментар