1.12.2013 г.

Подаръци за Коледа- до 10 лв (Bulgarian only)

Здравейте!
Вече е декември и всички си мислим за наближаващите Коледни празници,а с тях идват и подаръците.В един от английските  блогове които следя видях подобен тип публикации и реших да се опитам да направя нещо подобно и аз.Надявам се да съм ви полезна и да улесня избора ви на подаръци:

Photo:Internet



За нея:
  • декоративна свещ
Photo:Internet

  • шал и/или ръкавици (без проблем може да се подари и на мъж)
Photo:Internet
  •  чаша за кафе със  или без снимка снимка (това отново може да се подари и на мъж без проблем поне според мен )
Photo:Internet



  •  козметика - тук ще ви предложа качествени  бюджетни продукти,които съм използвала и може да намерите повече за тях в тук в моят блог:
Лак за нокти Golden Rose от серията Carnival Nail Color Това са номер 09 и 16.Цената на всеки е 3,09 лева.Повече подробности тук.

http://everydaythingsoflife.blogspot.com/2013/11/golden-rose-carnival-nail-color.html


Пудра и/или сенки за очи на Flormar от серията Pretty Compact.Цена на пудрата -5,53 лв,Сенки за очи P 45 - 4.98лв.Повече инфо тук.


Ето няколко продукта от Lidl , които лично на мен ми харесват много и всички са с цена до 5,00 лева.Подробности тук


 За него:
  • в големите вериги винаги може да намерите добра козметика на достъпна цена и  да направите някакъв комплект от продукти по избор или да подарите само един продукт.Почти всички вериги ,да не кажа и всички си имат марка козметика,която може да се купи само в дадената верига.

  • табакера или запалка,ако е пушач :)

  • сещам се за изненада,която всяка жена би могла да направи за мъжа си вместо да се чуди какво да му купи,но тъй като блогът ми е достъпен и за аудитория под  18 години,няма да изпадам в подробности  ;)
***Надявам се моите предложения да са ви харесали или поне да си ви подсетили,какво може да купите за подарък.Честно да си кажа доста се затрудних,когато стигнах до частта за мъжете и даже мислех да я махна,но все пак дадох най-доброто от себе си.Ще се радвам да споделите и своите идеи в коментарите под тази публикация.Аз още не съм купила нищо,като не броим една панорамна детска книжка за един от племенниците ми,но от 1-2 седмици разглеждам и огромният избор от играчки  и се чудя :)

Очаквайте и продължение на тази публикация.Продължението ще е за подаръци до 20 лева и за подаръци над 20 лева.


За тази публикация не съм получавала финансова компенсация и мнението ми е базирано на личните ми впечатления. 


По-лесно е да критикуваш и рушиш,отколкото да създадеш нещо или да направиш добро! 


Няма коментари:

Публикуване на коментар