3.12.2013 г.

Подаръци за Коледа-до 20 лв (Bulgarian only)

Здравейте!
Както ви обещах в публикацията ми :

Подаръци за Коледа- до 10 лв (Bulgarian only)

ще има и продължение,тук ще видите предложенията ми до 20лв.
 
Photo:Internet


За нея и за него:
  • каталозите на Avon  и  Oriflame са добро решение тук може да се намери по нещо за всеки,независимо дали е мъж или жена
Photo:Internet

 
Photo:Internet

  • подаръчни комплекти-във всички магазини вече са пуснати различни подаръчни комплекти.Тук ви представям комплектите на две от големите компании на нашият пазар,но разбира се има още много :
Арома
Photo:Internet
  •  ваучер подарък-повечето магазини предлагат такива ваучери.Вие заплащате стойността на ваучера и после го подарявате на съответният човек и той/тя си избира сам подаръка във магазина.

  • дреха- макар и да не са маркови,до 20 лева може да намерите много добри неща.Това е яке което съм си купила преди около 2 месеца за 20,00 лв.Не е марково,както чантата по-долу,но е удобно и смея да твърдя,че ми стои много добре :)




 За нея:
  • дамска чанта или портфейл-макар и не маркови,няма жена която да не се зарадва на подобно нещо.Това е снимка на една чанта която си купих преди около 2 месеца.Определено не е маркова,струва само 18,00 лв и аз съм неразделна с нея откакто си я взех :)


  • преса за коса - тук също може да намерите добри оферти в този ценови клас.По една случайност и аз имам такава преса за коса,макар и да не съм я използвала от дълго време,моделът е много добър  :)
 
Photo:Internet



 За него:
  •  портфейл-в този ценови клас,може да намерите доста неща

Photo:Internet
  • нещо което всеки мъж би харесал-кутия за инструменти,отверки или нещо подобно.Лично аз съм подарявала вече  кутия за инструменти и собственикът остана много доволен :)
  
Photo:Internet

 *** Очаквайте  и трета част на този пост :)
 

За тази публикация не съм получавала финансова компенсация и мнението ми е базирано на личните ми впечатления. 

По-лесно е да критикуваш и рушиш,отколкото да създадеш нещо или да направиш добро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар