3.01.2014 г.

Моята 2013 / My 2013 (Bulgarian only)

Здравейте!
Започвам този пост в началото на октомври месец,отбелязвам този факт,защото снощи се сетих за него.Наближава краят на годината,а с това и хилядите класации и равносметки.Ето и моята 2013.Тук ще разбрете каква беше 2013 година за мен,с какво ще я запомня и с какво ме промени.Надявам се,че ще ви е интересно :=)
Вече е декември и аз отново се захващам с  тази публикация.Отначало си мислех да напиша нещо дълго,но по-късно реших друго.Мислех си публикацията да има и английска версия,но се отказах.Ето и какво се получи в крайна сметка:

Мога да опиша моята 2013 година,като година,която ме промени значително.

Началото на годината беше трудно.Смяна на работата в края на годината-проблеми,промени и аз си мислех,че това ще е една ужасна година.

Февруари месец обаче ме накара да променя мнението си.Смених позицията,която заемах в новата фирма,не е нещо значимо,но е работа която ми се отдава :)
Пак през този месец започнах блога си,курс по Оперативно счетоводство,който ще завърша точно преди празниците :)

Това е снимка от първата ми публикация.Снимката е на хълма Царевец

Мога да опиша моята 2013 година,като годината,която ме направи много по- общителна,по-отворена за новото и различното около мен.Годината в която станах по-смела и борбена.Осмелих се правя постове на два езика,макар да знам,че има какво да се желае от английският ми,но не се отказвам,аз се уча от грешките  и несполуките си  :)

Това беше една не лоша година,надявам следващата да е още по-добра.Получих първото си заплащане от сайт за онлайн проучвания ,за първи път получих продукти,като подарък от една агенция,заради моят блог,спечелих награда от една игра и си купих фотоапарат,наскоро си подарих лаптоп за рожденият си ден.

Като се замисля,няма от какво да се оплача през тази година,мога само да си пожелая,следващата година да е още по-добра за мен и за моят блог и всичко,което не можах да постигна тази година да го направя  и да ми се случи през следващата.

На всички вас които четете това желая новата година да ви донесе само положителни емоции.Трябва да знаете следното обаче - няма нищо по-ценно от здравето и семейството и истинските приятели.Бъдете здрави и обичани и се осмелете да сбъднете мечтите си,нека мечтите ви станат реалност,защото само така нещо около вас може да се промени :)



По-лесно е да критикуваш и рушиш,отколкото да създадеш нещо или да направиш добро! 

It is easier to criticize and break than to create something or to do good!

Няма коментари:

Публикуване на коментар