17.01.2014 г.

In my shopping bag (part II)

Здравейте!
Както ви казах в първата част на тази публикация,до краят на месеца ще си купя още неща.Сега ще ви ги покажа.Ако сте пропуснали първата част:

In my shopping bag
*****
As I said in the first part of this post until the end of the month I will buy some more things. Now I'll show you them. If you missed the first part: 
In my shopping bag



Вече имам публикации за 2 продукта,така,че повече подробности тук:
*****
I already have posts for 2 from these products,more details here:

Shauma frucht & vitamin

Cien provitamin conditioner volume & style


Балсамът Repair & Care го взех за майка ми,понеже тя си боядисва косата.Тя е много доволна от него,косата и изглежда добре и се оформя лесно.
*****
This conditioner Repair & Care is for my mother. Her hair is dyed from years. She's very glad from this product, her hair looks good.


Всички познавате този продукт.Страхотен е много съм доволна.Купих си го само за  8,99 лева (имаше промоция в един магазин)
*****
Everyone knows what is this.Great product.I bough this BB cream only 8.99 leva or 4.50 euro (promotion in local store) 













Вече съм ползвала този продукт,разликата е че тази опаковка е с помпа.Подробности тук:
*****
I use this product from long time,the difference here is the pump.More details here:

Розова вода Milva/Rose water Milva












 
За тази публикация не съм получавала финансова компенсация и мнението ми е базирано на личните ми впечатления. 

For this post I have not received any financial compensation and my opinion is based on my personal experiences. 

По-лесно е да критикуваш и рушиш,отколкото да създадеш нещо или да направиш добро! 

It is easier to criticize and break than to create something or to do good!

Няма коментари:

Публикуване на коментар