6.01.2014 г.

In my shopping bag

Здравейте!
Отново съм тук отново с кратка публикация.Днес бях в един магазин и знаете ,жена с пари в козметичен магазин.Този месец със сигурност ще си купя и още неща,но това е от днес.Исках да си купя само 2 маски за лице.Вижте какъв е крайният резултат.

*****
Hi everyone,
Me again with short post.Today I was in one store and you know, woman with money in cosmetic store.This month maybe I will buy more things but this is for now.I wanted to buy only 2 face masks.Look what's the final result




Дълбоко почистваща маска "Краставица"

Purederm Deep Cleansing Peel-Off Mask "Cucumber


















Самозагряваща маска анти-стрес терапия
"Кайсия"


Purederm Botanical choice Anti-Stress Heating  Therapy Mask "Apricot"




 









Колагенова маска против застаряване

Skinlite Age Defying Collagen Mask

















Молив за очи на Flormar-тъмно сив цвят
Flormar waterproof eyeliner -dark grey color
 
Молив за очи на Golden Rose- черен цвят

Golden Rose eye pencil-black color



Victoria Beauty Кристали за коса със ленено семе 

Victoria Beauty Liquid crystals with linseed



















За тази публикация не съм получавала финансова компенсация и мнението ми е базирано на личните ми впечатления. 

For this post I have not received any financial compensation and my opinion is based on my personal experiences. 

По-лесно е да критикуваш и рушиш,отколкото да създадеш нещо или да направиш добро! 

It is easier to criticize and break than to create something or to do good!

Няма коментари:

Публикуване на коментар