6.01.2014 г.

Most used products 2013

Здравейте!
Може е малко късно за тази публикация,защото не мислех да правя такава. Прочетох много подобни публикации в блоговете,които следя и ми бяха доста интересни и реших и аз да пусна такава публикация.Тук ще видите най-използваните от мен продукти за 2013.

*****
Hi everyone,
Maybe little late for this post,because  I don't even thought for such a post. I read many post  on this theme in my favorites blogs and those post were very interesting for me and I decided to make such a post too.Here you will see most used products from me in 2013.


1. - 2.  My favorites-fragrances/Моите любими -парфюми (BG only)
3. Far away by Avon
4. Color Trend Коректор от Avon /Color Trend Concealer from Avon
5. My pair from Flormar Pretty Compact
6. Nivea invisible for black & white
7. Perfect 3 in 1
8. Nivea lip balm-strawberry
9. Руж Avon True Color Soft Plum /Avon True Color Blushes Soft Plum

1.Cien Haul
2.Розова вода Milva/Rose water Milva
3.Лепенки за почистване на челото и брадичката/Chin & Forehead Pore Cleansing Strips
4.Лепенки за Почистване на носа /Cleansing Nose Strips (BG only)
5.Avon-Planet Spa Дълбокопочистваща маска за лице с цвят от тайландски лотос (BG only)
6.Avon-Planet Spa Маска за лице с глина расул (BG only)
7. PUREDERM Face masks 



1.Schauma frucht & vitamin
2.Cien provitamin conditioner volume & style
3.Кристали за коса с масло от арган/Liquid crystal with Argan oil
4.Victoria Beauty Liquid microcrystals with ceramides
 
За тази публикация не съм получавала финансова компенсация и мнението ми е базирано на личните ми впечатления.

For this post I have not received any financial compensation and my opinion is based on my personal experiences. 

По-лесно е да критикуваш и рушиш,отколкото да създадеш нещо или да направиш добро! 

It is easier to criticize and break than to create something or to do good!

2 коментара: