7.02.2014 г.

MindTake Research (only Bulgarian version)

Здравейте!
От доста време не съм публкувала нищо свързано с допълнителни доходи и подобни теми,но нямаше и какво.Снощи прочетох в един блог,който е с изцяло такава насоченост една публикация.В блога има доста полезна информация и личен опит от автора /ката.Ето и линк за него:

На Работа
 
Photo:Internet
А сега по същество.Вече съм споделя,че имам регистрации в няколко сайта за проучвания :



Сайтове за онлайн проучвания (only BG version)

След като прочетох за този сайт веднага реших да пробвам.Регистрирах се за около 5 минути,за което получих и 15 точки.Имаше анкета свързана с моите интереси и разни такива,нищо сложно и напълно обичайно за тези сайтове.Днес вече получих и първата  анкета.Попълването лично на мен ми отне по-малко от 5 минути,получих 5 точки и вече имам общо 20 точки.В този сайт като достигнете определен брой точки получавате -абонамент за различни списания или ваучери за пазаруване от онлайн магазини 
get.bg
mit.bg
lando-hobby.com

Надявам се информацията да ви е полезна,а ако имате личен опит ще се радвам да го споделите.


За тази публикация не съм получавала финансова компенсация и мнението ми е базирано на личните ми впечатления. 

For this post I have not received any financial compensation and my opinion is based on my personal experiences. 

По-лесно е да критикуваш и рушиш,отколкото да създадеш нещо или да направиш добро! 

It is easier to criticize and break than to create something or to do good!

Няма коментари:

Публикуване на коментар