15.02.2014 г.

Хидратираща маска с масло от Ший и маслини /Ultra hydrating Shea butter mask "Olive oil"

Здравейте!
Ужасен грип,който ме повали и липсата на вдъхновение,са причината за липсата на публикации.Вече съм здрава и реших да напиша нещо.Реших да е за една от маските за лице от тази публикация:

Face masks again ...
*****
Hi everyone,
I've been with terrible flu  these days and full lack of inspiration, are the reasons for the lack of new posts from me. Now I'm okay and I decided to write something. I decided to be for face mask from this post:

Face masks again ...
 



Име на продукта: Хидратираща маска с масло от Ший и маслини

Количество: 15мл

Цена: 1,65лв 

Производител: Adwin Korea Corp. 

Вносител в България: Камко ЕООД

Предназначение:Уникално съчетание от масло от ший, зехтин и други натурални съставки (лайка, оризови трици), които интензивно овлажняват и подхранват сухата и изморена кожа. Маслото от маслини подхранва и овлажнява кожата, прави я мека и гладка.


Как се използва: Измийте лицето си с топла вода без да подсушавате. Отворете опаковката и нанесете маската равномерно.Изплакнете с вода след около 15-20 мин.
Моите впечатления:Маската е със светло зелен цвят, напомня ми на  мента.Докато изсъхва постепенно става бяла.Когато отворих сашето ми направи впечатление,че маската е доста гъста.За аромата - какво да ви кажа  много лек и за мен това е супер.Като ефект кожата ми остана освежена и хидратирана.Маската ми хареса и определено ще си я купя отново.
 
Съдържание/Ingredients:

Name of the product: Ultra hydrating Shea butter mask "Olive oil"

Quantity: 15ml

Price: 1.65 leva  / 0.83 euro

Manufacturer: Adwin Korea Corp. 

Distributor for Bulgaria: Камко ЕООД


For what is this mask:Purederm Botanical Choice Ultra Hydrating Shea Butter Mask - Olive Oil: Contains a unique blend of Shea Butter, Olive Oil and other natural ingredients such as Chamomile and Rice Bran to provide intense moisture for your tired and dry skin Plus, Olive Oil helps nourish skin, leaving it feeling soft, smooth and moisturized


How to use:Cleanse your face with warm water.Leave the face wet. Open sachet and apply the mask over face and neck avoiding eyes and lips. After 15-20 min rinse with water.

My impressions:The mask has light green color,it reminds me of mint. While dries gradually turns white. When I opened the sachet I noticed that the mask is quite thick.For scent -what can I say it's very light,for me it's okay.After this mask my skin was refreshed and hydrated.I like this mask and definitely I will buy it again
 
За тази публикация не съм получавала финансова компенсация и мнението ми е базирано на личните ми впечатления. 

For this post I have not received any financial compensation and my opinion is based on my personal experiences. 

По-лесно е да критикуваш и рушиш,отколкото да създадеш нещо или да направиш добро! 

It is easier to criticize and break than to create something or to do good!

Няма коментари:

Публикуване на коментар