7.03.2014 г.

Бих си купила-новият брой на сп.Grazia !

Здравейте!
Преди малко видях нещо любопитно във Facebook,от страницата на сп.Grazia

Изглежда интересно,а един брой на списанието  обикновенно е
около 8 лева.Скоро си купих един брой на списанието със спирала на Oriflame. Ако сте пропуснали :


Grazia magazine for December


Спиралата ми харесва ,много съм доволна от нея.Днес още преди да видя  тази снимка,вече се оглеждах за новият брой,но уви го нямаше.Сега като знам,какво има вътре ще падне търсене на този брой.Вие купували ли сте списание само заради подаръкът вътре?Хареса ли ви нещо от този брой?

За тази публикация не съм получавала финансова компенсация и мнението ми е базирано на личните ми впечатления. 

For this post I have not received any financial compensation and my opinion is based on my personal experiences. 

По-лесно е да критикуваш и рушиш,отколкото да създадеш нещо или да направиш добро! 

It is easier to criticize and break than to create something or to do good!

Няма коментари:

Публикуване на коментар