10.03.2014 г.

списание Grazia Март 2014-вече го имам!

Здравейте!
Вчера се сдобих с новият брой на сп.Grazia за м.Март.Както вече споделих с вас в този брой може да се намерят различни продукти като подарък.Повече подробности тук:

Бих си купила-новият брой на сп.Grazia !
  
Няма да ви досаждам ето с какъв подарък вътре си го взех аз :)


Реших да е с ружът на Shiseido. Без проблем се откриват броеве със червило на Lancome,флуид против бръчки на Lierac .Размерите са мини,относно флуида против бръчки не съм сигурна.Чантите са големи,обясниха ми,че са пътни чанти-цветовете бяха кафява,бежова и сива(черна няма).
Аз си избрах списание с руж на Shiseido,което се оказа почти мисия невъзможна.Има голям интерес към броевете с руж и те първи свършват,аз взех последният брой от щанда и то след като продавачката се поразрови (тя ми каза,че тези броеве при нея свършили първи и всички питали за тях).Броеве с червилото има навсякъде.Поне така стои положението в градът,където живея.
А сега по същество за ружът.На корицата имаше снимка на ружът ( в смисъл какъв е цветът) и се ориентирах без проблем за цвета.Много приятен и свеж цвят.Кутийката е мини размер-1.6гр,вътре няма огледалце и четка,но за мен това не е проблем.Ружът е удобен за пренасяне,със сигурност.Днес вече го изпробвах и съм много доволна.
Аз съм с бяла кожа на лицето,използвам Bioten CC cream All in 1 light
и  BB крем Miracle skin perfecor на Garnier за комбинирана и мазна кожа,цветът отново е light.Отбелязвам това,за да се ориентирате дали ще ви пасне цветът.Сравнявайки този руж с другият,който имам от Avon,този е по-светъл като цвят.Повече подробности за другият ми руж,може да прочетете тук:

Руж Avon True Color Soft Plum /Avon True Color Blushes Soft Plum
  
Определено,ще изполвам и двата продукта.Все пак това е Shiseido
Това е първият продукт на марката,който имам,живея в малък град и някои марки не се намират много лесно или въобще не се предлагат :(  Много се зарадвах на тази възможност да се сдобия с марков продукт толкова изгодно.               
Ето и малко по-близък кадър,ако искате да видите,какво съдържа и въобще цялата информация от въпросната опаковка:

За тази публикация не съм получавала финансова компенсация и мнението ми е базирано на личните ми впечатления. 

For this post I have not received any financial compensation and my opinion is based on my personal experiences. 

По-лесно е да критикуваш и рушиш,отколкото да създадеш нещо или да направиш добро! 

It is easier to criticize and break than to create something or to do good!

Няма коментари:

Публикуване на коментар