1.03.2014 г.

What I bought this February!

Здравейте!
Не съм публикувала много този месец,но все още съм тук.Искам да ви покажа какво ново си купих този месец.

*****
Hi everyone,
I didn't posted many this month, but I'm still here. I want to show you what new bought this month. 

Обичайните заподозрени маските за лице Purederm.

*****
The usual suspects Purederm face masks  .
Колагенова маска за очи
Никога досега не съм използвала такъв продукт и наистина ми е интересно дали има някакъв ефект.
 

*****
Collagen  Eye Zone mask
I've never used such product and I really wonder about the effect.


 

Стягаща маска с коензим Q10 

*****


Firming coenzyme  Q10 mask
Маска с йогурт и ягоди за сияйна кожа

*****
Skin softening Yogurt mask with strawberry











Нищо непознато. / Nothing unknown.

  C-Thru charming love



















Освен кристали за коса и балсам,не полагам други грижи за косата си и реших да си купя една маска за коса.Страхотна наистина.

*****
Except hair crystals and conditioner ,I don't do anything else for my hair and I  bought hair mask. Great product really.


Маска за коса с яйчен протеин за възтановяване и блясък на Агива.

*****
Hair mask with egg protein repair & shine from Agiva.  










 Най-интересното е на края :)

*****
Most interesting is on the end :) 
 СС крем Bioten All in 1
Вече съм го ползвала и мога да ви кажа,че бързо измести BB кремът на Гарниер.(Не съм правила ревю за този крем,тъй като вече има много писано,но ще направя един общ пост за двата крема и моите впечатления)

*****
CC cream all in 1
I already use this cream and quickly forgot for my BB cream from Garnier.(I don't have post about this cream,because already have so many reviews,but I'll make one post for both creams and my impression)

Най-новият Дезодорант антиперспирант на Гарниер Neo.Аз имам Soft Cotton

*****
New deodorant antiperspirant from Garnier Neo.I have Soft Cotton  






За тази публикация не съм получавала финансова компенсация и мнението ми е базирано на личните ми впечатления. 

For this post I have not received any financial compensation and my opinion is based on my personal experiences. 

По-лесно е да критикуваш и рушиш,отколкото да създадеш нещо или да направиш добро! 

It is easier to criticize and break than to create something or to do good!

Няма коментари:

Публикуване на коментар