23.05.2014 г.

Aroma Greenline Fine Fragrances Pomegranate & Mango

Здравейте!
В началото на този месец споделих с вас какво ново си купих.Тук можете да видите,ако сте пропуснали.Малко се забавих с тази публикация,но напоследък ми липсва вдъхновение.Надявам се докато вдъхновението ми се върне,да не загубите интерес към блога ми :)

*****

Hi everyone,
In the beginning of this month I shared with you what new on my beauty shelf.Here you can read this post if you miss. It took me time to do this post,because latterly,my  inspiration is missing,for new things. I hope meanwhile you won't lose interest to my blog :)
Причината да си взема този душ гел са многобройните ревюта,които прочетох в различни блогове.Бях любопитна дали всичко за продуктите от тази серия е вярно.Отидох в един голям хипермаркет и доста бързо си взех този душ гел.Хареса ми цвета,страхотно свежо червено.Душ гела е е с 95 % натурален произход,без парабени,без алкален сапун и с неутрално Ph.Кажете ми как да не го купя,а като добавим и божественият аромат на нар и манго.Душ гелът се пени добре.Като консистенция е гъст,но не прекалено.Нужно е малко количество.Ароматът,както вече казах е наистина страхотен.Като трайност не мисля,че е много траен,но това не е проблем,аз почти винаги използвам лосион за тяло (който не е от същата  марка,нито има подобен аромат).
I read so many reviews in different blogs for this shower gel and this was the reason to buy one.I was curious is everything for products from this series is true.I went in big hypermarket and I took this shower gel. I was in love with the color from first sight, cute and fresh red color.With 95% natural origin, free of paraben, phtalate and soaps with neutral pH.Can you tell me how can I resist  and plus a divine aroma of pomegranate and mango.Shower gel foams well.As consistency is thick, but not too much. I need a small amount.Flavor, as I said is really cool.As durability the flavor its not something durable, but it is not a problem,I  always use body lotion ( and often from other brand and different fragrance).
Производител: Арома АД

Прозрачна пластмасова опаковка-400мл

Цена:3,29 лева

*****
Manufacturer:Aroma 

Transparent plastic bottle-400ml

Price: 3.29 leva or 1.65 euro

Състав / Ingredients
За тази публикация не съм получавала финансова компенсация.Всички продукти съм закупила с мои лични средтва и това е моето лично мнение. 

I am not being paid to do this post. All things were purchased with my own money and this is my honest opinion. 

По-лесно е да критикуваш и рушиш,отколкото да създадеш нещо или да направиш добро! 

It is easier to criticize and break than to create something or to do good!

Няма коментари:

Публикуване на коментар