5.05.2014 г.

Маски за лице Mincer / Mincer face masks

Бързам да споделя моите впечатления от новите ми маски за лице.Ползвала съм маски от тази марка и преди и съм много доволна.Евтини,лесни за употреба и не ми отнемат много от времето,а не на последно място,кожата ми изглежда много добре.След маската,която не се измива (зелената) имам лек мазен филм по кожата ми,но аз използвам този тип маски само вечер и не ми е проблем.Ето и подробности за маските,освен моите лични впечатления :)

*****
Rushing  to share my impressions from my new face masks.I already know this brand. These face masks are easy to use,cheap,I need only from 10-20 min and the most important my skin looks good after these masks.After one from these (green mask) I have light greasy layer,but this is not problem for me,I use this type face masks only in the evening.Here are details about these masks,not only my personal impressions :)




Мисля че така ще се ориентирате по-лесно :)

*****
I think that this table will help you :)

         
     
                       Производител / Manufacturer
Mincer Mincer
                                    Цена /Price  
1.19лева /0.60 euro
1.19лева /0.60 euro
                           Количество / Quantity
15ml
15ml
                                              Тип / Type
                   
измиваща /wash type почиства се с тампон /clean with cotton ball
Обещанията на производителя /Promises from the manufacturer
  • подобрява еластичността
  • нежно почистваща
  • освежаващ ефект
 


Как да използвате:Нанесете тънък слой върху почистената кожа на лицето, шията и деколтето. С кръгообразно движение масажирайте лицето около 2-3 минути като избягвате чувствителната кожа около очите. Оставете остатъкът за около още 5 минути да попие добре, след което изплакнете. Прилагайте пилинга 2-3 пъти седмично. Една опаковка е предназначена за двукратна употреба.  


  • The light peeling effectively smoothes and exfoliates dead skin's cells. 
  • Cleanses and stimulates microcirculation.
  • Skin is refreshed and gains a healthy and natural colour.
 
 

How to use: This preparation should put on clean, dry skin of the face, neck and upper chest. Massage, using circular motions, for 2-3 minutes. Do not apply to eyes or lip areas. Then wash with warm water or toner. Peeling can be used twice. Apply 2-3 times a week.          



  • подхранващо - възстановяваща
  • за изморена, изгубила блясъка кожа
  • тонизиращо действие
 

Как да използвате:Нанесете маската на дебел слой върху добре почистена кожа на лицето, шията и деколтето. Оставете 15 минути да попие. Остатъците от маската почистете с памучен тампон.Използвайте 2-3 пъти седмично. 
    
  • The light mask immediately eliminates signs of fatigue and stress.
  • Revitalises, refreshes and regenerates skin to restore its radiant and attractive appearance.
 

How to use: Apply a thick layer of this mask on cleansed face, neck and decolletes. Leave it for 15 minutes to absorb.Remove excessive portion with a cotton ball. Use 2-3 times a week










 Съставки

Ingredients:


За тази публикация не съм получавала финансова компенсация и мнението ми е базирано на личните ми впечатления. 

For this post I have not received any financial compensation and my opinion is based on my personal experiences. 

По-лесно е да критикуваш и рушиш,отколкото да създадеш нещо или да направиш добро! 

It is easier to criticize and break than to create something or to do good!

Няма коментари:

Публикуване на коментар