15.05.2014 г.

Spring cleaning my make up

Здравейте!
Тези дни гледах в You Tube няколко клипа за пролетно почистване на гардероба,гримовете и разни такива и реших да ви покажа какво изхвърлих от моите козметични продукти. 

*****
Hi everyone,
These days I watched in You Tube few videos for spring cleaning - wardrobe,make up etc.I decided to show you what I threw out from my make up this Spring. 

На пръв поглед са малко неща,но ги имам от толкова дълго време,че направо ме е срам да кажа колко дълго си ги пазя и колко ми е трудно да ги изхвърля,защото са почти неизползвани.Изхвърлям ги защото отдавна е изтекъл препоръчителният за употреба.Купувани са много отдавна и дори не помня колко пари съм дала.Имам спомени,че спиралата на Gosh  ми струваше някъде около 10-12лв.,за единичните сенки на Seventeen и моливите за очи на Golden Rose и Moda не помня колко точно съм дала.Продуктите са страхотни и наистина ми харесват,раздяла е много трудна,но какво да се прави,нездравословно е да ги използвам това е.

*****
Not so much things,but I have those from so long time,that I am ashamed to confess you how long I have these. The reason is obvious ,because is unhealthy using these products ,the recommended period of use has expired long ago. I bought these products so long ago,that now I even don't remember how much it cost me each of them .I remember  that Gosh mascara cost me 10-12 leva or 5-6 euro,for the single shadows from Seventeen and the eye pencils from Golden Rose and Moda I can't remember how much I paid for each . These products  are good and separation with them is hard but necessary.








За тази публикация не съм получавала финансова компенсация и мнението ми е базирано на личните ми впечатления. 

For this post I have not received any financial compensation and my opinion is based on my personal experiences. 

По-лесно е да критикуваш и рушиш,отколкото да създадеш нещо или да направиш добро! 

It is easier to criticize and break than to create something or to do good!

Няма коментари:

Публикуване на коментар