3.06.2014 г.

May 2014 new (part II)

Здравейте,ето и продължението за моите нови бюти попълнения.Първата част беше само с продуктите,които ми харесаха.Тази ще е по-кратка,но с не толкова положителни отзиви.

*****
Hi everyone,here is the second part of my new beauty signings.The First part was for the the products that I liked. This part will be short, but with not so much positive feedback.
Това са продуктите,които е почти сигурно,че няма да купя отново.Просто не са за мен това е.

*****
These are products ,that I will not be buy again. The products,aren't for me.


Обичам да ползвам тези маски за лице и който следи блога ми знае това.Трябва обаче да призная,че се иска голям мазохизъм,за да ползвам тази маска отново.Наистина кожата ми изглеждаше добре след маската-много мека и чиста,но това е.Консистенцията е странна,след нанасяне на лицето си остава кремобразна,но най-големият проблем за мен е ужасната смрад на тази маска.Миризмата едва я издържах,просто е ужасна.След като измих лицето си използвах тампон с розова вода,за да се спася от тази смрад.
*****
I really love these face masks and everyone of you,who follow my blog knows that.If I have to be honest you have to be masochist to use this mask.Really my skin was clean,soft and this is it.The consistence is so strange -creamy and this awful smell.This smell is something that I can't describe.After this mask cotton pad with rose water  was the best choice so as to save my skin from this bad smell.
Ето още малко снимки / More photos
 Състав / Ingredients
Имах големи очаквания от тези два продукта.Използвах шампоан от тази марка и много ми хареса,затова реших да взема друг пак от същата марка.Реших да си взема и балсам.Всеки струва-5,79лв.Явно аз нещо не уцелих с вида шампоан и балсам.Моята коса е нормална към мазна и не трябва много време,за да изглежда ужасно. Проблемът с тези продукти е,че косата ми няма блясък,трудно се оформя и най-ужасното,често се схващам,че ме сърби скалпа.Определено няма да си ги купя отново,моята коса не заслужава това.Бранда ми харесва,но точно тези два продукта просто не са за мен :(
*****
Great expectation for this two products.Before these two products  I used shampoo from the same brand and everything was perfect and I decided to try another products.The perfect pair-shampoo and conditioner,each cost me 5.79 leva or 2.90 euro.My hair is normal to oily and very quick turns into something horrible.The problem here is that my hair looks awful-without shine,problem to shape my hair,without volume and the worst I have scalp itches.Definitely my hair deserves something better from these two buddies.I like the brand but these two products are not for me. 
Състав / Ingredients 

Шампоан / Shampoo
 Балсам / Conditioner
За тази публикация не съм получавала финансова компенсация.Всички продукти съм закупила с мои лични средства и това е моето лично мнение. 

I am not being paid to do this post. All things were purchased with my own money and this is my honest opinion. 

По-лесно е да критикуваш и рушиш,отколкото да създадеш нещо или да направиш добро! 

It is easier to criticize and break than to create something or to do good!

Няма коментари:

Публикуване на коментар