20.09.2014 г.

Afrodita Body Scrub mango & watermelon

Здравейте,надявам се днес да нямам проблеми със шрифтът и да не ви измъчвам,ако обаче забележите подобен или друг проблем пишете ми за да знам и направя нещо по въпроса :)


Вече знаете откъде и кога си купих този продукт,ако сте пропуснали вижте тук (не искам да ставам досадна и всеки път да споменавам откъде съм пазарувала)
Трябва да призная,че често пренебрегвам този тип продукти и сега съм решила да поправя тази грешка,това е причината да си купя този продукт.Цената е 4,48лв за 350мл.Компанията производител е отново българска Ventoni cosmetics.
Опаковката е кутийка,като тази на кремовете има освен капачката и предпазно капаче,което лично аз често вкарвам направо вътре :) Опаковката е удобна за употреба,а също и за транспортиране при пътуване.
Самият продукт лично аз го определям,като много гъста каша с едни по- едри частички вътре. 
Определено има разлика след употреба,кожата ми е много по-гладка и много по-нежна на допир.Има приятен лек аромат.По-едрите частички вътре не са нито твърде груби,нито пък толкова малки и нежни,че да не ги усещаш.
Ето и снимка,където може да видите точният състав:
Понеже досега не съм използвала много подобен тип продукт,мога само да кажа,че тази скраб за тяло е добро бюджетно решение,като състав ...........
Ако досега не сте пробвали подобен тип продукти,няма да сгрешите с покупка на продукт от тази марка.На мен лично ми допада ефекта върху кожата ми след употреба и определено,като свърша тази опаковка ще се огледам за нов скраб за тяло и какво предлагат другите марки на пазара.
За тази публикация не съм получавала финансова компенсация.
Всички продукти съм закупила с мои лични средства и това е моето лично мнение. 

I am not being paid to do this post. All products were purchased with my own money and this is my honest opinion.

Няма коментари:

Публикуване на коментар